Re: OT: změna kláves po aktualizaci windows

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Květen 30 12:01:34 CEST 2022

Zdravim,

bohuzel (zatim asi) neporadim, jenom s obavou bych se chtel zeptat:
objevilo se to na Win10, nebo Win11?

presne tyto klavesove zkratky pouzivam, jelikoz casto preinam mezi lin a win a funkcne jsou na obou systemech stejne.
kolegove si ze mne utahuji, ze jsem hromosvodem vseho zleho (u mne se za pulrok vzdy najdou takove specialitky, o kterych oni jaktezim neslyseli)
tak proto chci vedet, jestli se na to mam taky nachystat
Dekuji

:)

--------------------------
Sam
--------------------------

Sent: Monday, May 30, 2022 at 10:51 AM
From: "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz>
To: "konfera" <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT: změna kláves po aktualizaci windows
Dobrý den,
ač to ve Windows snad nikde není popsáno, stále funguje pro kopírování a vložení staré dosovské ctrl+insert a shift+insert a stále jsem zvyklý ho používat.  Až teď po aktualizaci windows se mi na noťasu Lenovo na stisknutí inzert objevovalo okno Lenovo vantage + Lenovo hotkeys. Tak jsem ho odinstaloval a odinstaloval jsem i Lenovo hotkeys. Teď se mi na insert otvírá na firefoxu stránka Microsoftu a nabízí mi instalaci Lenovo hotkeys. Jak se, prosím, můžu této hrůzy zbavit?
Anděl
_______________________________________________ HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz[http://www.HW.cz] Hw-list na list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list[http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list]