RE: OT: změna kláves po aktualizaci windows

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Květen 30 11:02:40 CEST 2022

Je třeba najít aplikaci Lenova, která to dělá a zbavit se jí. Teoreticky by s tím mohl pomoct nějaký nástroj typu Process Explorer.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Monday, May 30, 2022 10:52 AM
To: konfera <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT: změna kláves po aktualizaci windows

Dobrý den,

ač to ve Windows snad nikde není popsáno, stále funguje pro kopírování a vložení staré dosovské ctrl+insert a shift+insert a stále jsem zvyklý ho používat.  Až teď po aktualizaci windows se mi na noťasu Lenovo na stisknutí inzert objevovalo okno Lenovo vantage + Lenovo hotkeys. Tak jsem ho odinstaloval a odinstaloval jsem i Lenovo hotkeys. Teď se mi na insert otvírá na firefoxu stránka Microsoftu a nabízí mi instalaci Lenovo hotkeys. Jak se, prosím, můžu této hrůzy zbavit?

Anděl