OT: změna kláves po aktualizaci windows

Pondělí Květen 30 10:51:33 CEST 2022

Dobrý den,

ač to ve Windows snad nikde není popsáno, stále funguje pro kopírování a
vložení staré dosovské ctrl+insert a shift+insert a stále jsem zvyklý ho
používat.  Až teď po aktualizaci windows se mi na noťasu Lenovo na
stisknutí inzert objevovalo okno Lenovo vantage + Lenovo hotkeys. Tak
jsem ho odinstaloval a odinstaloval jsem i Lenovo hotkeys. Teď se mi na
insert otvírá na firefoxu stránka Microsoftu a nabízí mi instalaci
Lenovo hotkeys. Jak se, prosím, můžu této hrůzy zbavit?

Anděl