Re: zase prodloužení sběrnice

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Květen 29 12:51:07 CEST 2022

Och, to myslím není ten případ.
Dnešní mašinky se nepřipojují optočlenem. Jezdí po digitálním kolejišti,
což je v podstatě sběrnice vyhnaná steroidama na nějakých 15 V / 3 A s
obdélníkovým průběhem signálu. Těch mašinek v jeden čas jede něco kolem
deseti někdy i víc.
Moje vedení je separátní od mašinkových, ale toho harmonického bordelu
je tam tolik, že kdejaká nástrojárna může závidět.