Re: zase prodloužení sběrnice

Nesvačil Jiří nesvacil na posys.eu
Pondělí Květen 30 18:04:23 CEST 2022

Není důvod proč by ti neměla jet 5V logika na pár metrů. Leda, že by jsi
dělal z kolejiště antény.

I v řídícím boxu home CNC stroje máš budiče na krokáče/serva + 5V logiku
+ třeba frekvenční měnič.  Nebo můj domácí stromek s 150W zdrojem a LED,
5V logikou na blikání/PWM tj. s těmi čip LED s řídícím čipem.

Pokud jsi neudělal z kolejiště anténu tj. nemáš spínací FETy ( PWM)
někde v boxu a do mašinek táhneš koleji, tak nevím proč by ti nemělo jet.

Optočlen se běžně používá na oddělení silových části. Nebo trafo v
ethernetu. I když to jsou pravěké součástky.

Cílem je nezářit tj. spínat v místě, kde potřebuješ... atp. .

Jirka