Re: zase prodloužení sběrnice

Nesvačil Jiří nesvacil na posys.eu
Neděle Květen 29 10:47:19 CEST 2022

Hlavně napájení pro motorky/mašinku od zdroje extra vedením, poté bych
řekl, že to pojede na 15m i bez RS485. Spínání motorku v mašince přes
optočlen tj. oddělené země a nespojovat je někde v mašince. Poté se
zbavítě těch pulsů přímo na vedení. Pokud totiž sepnete napětí přes UTP
žílu, tak z GND je na druhé straně u mašiny 0.3-2V třeba, záleží na
délce. Posouvá se Vám logika a je to samozřejmě indukčnost toho vedení
tj. vypnu mašinku a mám puls zpět.

Zbývají vám ty naindukované pokud máte stejný kabel. Pokud by jste to
táhl stíněným tu řídící část tak to pojde určitě. Dál si nakonec té 5V
logiky dát třeba nějakým malý kondík 200pf nebo zakončení 2k a na
začátek tj. vysílač té logiky dát třeba 100R, ať se Vám to moc neodráží.

Jirka