Re: zase prodloužení sběrnice

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Neděle Květen 29 08:36:07 CEST 2022

Zdravím,

také bych použil RS422, ale ani to řešení s HC595 není špatně. Jen
nezapomeňte, že aby malá rychlost přenosu měla smysl, je třeba na straně
přijímače nějaký RC článek. Protože jinak je každý puls (porucha) přijata
jako startbit.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel