Re: OT Mech strunovka a létající bordel z ní

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Květen 27 10:14:18 CEST 2022

Moc nepomůžu, ty Aku nůžky máme, ale moc se nepoužívají, lepší je ta
komplikovaná místa vytrhat rukou.  Obecně strunová sekačka je dost
blbé zařízení, mě se pořád odmotává struna na příliš velkou délku, takže
pak ji musím zase navíjet ručně zpět.  Chtělo by to nějak to automatické
odvíjení zablokovat.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

pá 27. 5. 2022 v 10:08 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>