Re: OT Mech strunovka a létající bordel z ní

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Květen 27 10:27:54 CEST 2022

na oba dotazy. na to misto kde neni kryt udelat dodatecny, sundavaci.
pak z toho bude "strkaci sekacka" bez velkeho neporadku, snad.
to odmotavani struny je jen otazka kvality a ceny te hlavice.
nakonec jsem koupil nejakou automatickou profi od hechtu(do 500kc), kde
je moznost navinout strunu bez rozebirani a i tak strunu popotahuji
rucne, bez flakani o zem. neni to az zas tak casto potreba.
jinak jsem roky provozoval jen futral od te hlavice a do nej jsem si
delal kusovku ze struny a 2x ele_cokolad jako zarazku. navleka se
zevnitr. spolehlivost maximalni, prace mala, nervy v pohode :-) navic je
hlava lehka a to je taky fajn ohledne vibraci atd. pokud me ta profi
hlava nas... , tak se vratim ke staremu zpusobu, jednorazovych strun.
cokolady jsem pouzival opakovane.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65