Re: Sledování kočky - pokračování

M. milger na pobox.sk
Pátek Květen 27 07:48:49 CEST 2022

No, neviem co presne je myslene tym "aby signál měl radarovou kvalitu".
Modulacia nemusi byt narocna, pokojne staci vypni/zapni s impulznym
kodovanim. Tak je tusim vysielane ADSB na 1090MHz a na nom pracuje MLAT.

Podla mna je hlavne extremne narocna casova presnost, t.j. synchronny
cas jednotlivych prijimacov. Aby sme co najpresnejsie vedeli rozdiel.
Hlavne ked si uvedomime, ze pri presnosti 1us signal uleti cca 300m.

M.