Re: Sledování kočky - pokračování

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Květen 27 08:38:17 CEST 2022

No to je právě ono. Když chci on/off, jako radary 1. generace, skončím u
toho, že to on, nebo off musí bejt dost ostré, tedy trvat krátkou dobu.
A to v konečném důsledku vede na šířku pásma. Takže chci-li např.
přesnost 100 mm, tak potřebuju 300/100 = 3 GHz šířku pásma.

Třeba výše zmíněné UWB, co má přesnost 10 cm, to právě pracuje na GHz a
má šířku pásma několik GHz a ještě moderní sofistikované modulace.

Naproti tomu, když chci použít fázově řešené zaměření na kontinuální
signál, je potřebná šířka teoreticky 0. Prakticky bude "kontinuální"
vysílání třeba 2 ms, což je z hlediska 868 MHz vlastně skoro nekonečno.

PH