Re: Sledování kočky - pokračování

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Květen 26 19:53:30 CEST 2022

Tyhle navigační systémy vyžadují, aby signál měl radarovou kvalitu, což
v jednoduchém případě vede na šířku pásma odpovídající požadované
přesnosti. A já vůbec nevím, zda je nějaké volně přístupné pásmo, kde se
něco takového smí. Nebo to vede ke složitějším modulacím, do kterých se
mi taky nechce.

PH