bluetooth usb adapter s vetsim nez beznym dosahem, hlavne audio pro sluchatka overeny/vyzkouseny ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 25 17:39:07 CEST 2022

A ještě ten USB adaptér kuchnout a připojit k němu pořádnou anténu, ne ten
meandr na destičce se anténě  jen podobá a ziskem je už úplně mimo...( ne
MIMO)

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>