bluetooth usb adapter s vetsim nez beznym dosahem, hlavne audio pro sluchatka overeny/vyzkouseny ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Květen 25 17:12:21 CEST 2022

pc je stred toho kruhu :-) prodluzkou, 1m, vyvedeno ke stropu do vzduchu
pro lepsi "rozhled".
pokud to je takto technicky omezene, tak se s tim proste smirim a nebudu
se pokouset kupovat cajky, kde pisou i 60m.
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65