bluetooth usb adapter s vetsim nez beznym dosahem, hlavne audio pro sluchatka overeny/vyzkouseny ?

jurp jurp na volny.cz
Středa Květen 25 17:07:55 CEST 2022

A obligatni finta s pomoci USB prodluzky dotahnout ten BT klic presne doprostred
kruhu nestaci? Tech 10m je prece ~maximum v zastavbe, co BT umi.

JURP