bluetooth usb adapter s vetsim nez beznym dosahem, hlavne audio pro sluchatka overeny/vyzkouseny ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Květen 25 16:50:39 CEST 2022

hezky den.
potreboval bych ke stolnimu pc do usb bluetooth adapter s nejakym vetsim
dosahem, hlavne pro sluchatka. ted mam nejaky uz starsi, tazke
nevim,znacku, ale ve spravci zarizeni to ukazuje "Qualcomm Atheros
AR3011 Bluetooth 3.0".
jak pobiham mezi kanclem a dilnou, tak mi na vsechny strany chybi tak
3-4m(celkovy radius pohybu mam cca 10m). vetsinou 1x zed. podle recenzi
se o dosahu moc nedozvim, vetsinou lidi prskaj, ze vyrobce keca :-)
jeden z drazsich kandidatu je "Creative BT-W3" alespon podle funkcnosti
a zpozdeni signalu, pokud treba hry.
nemate nekdo overeny kousek co ma delsi dosah ?
koupitelny tady bezne v eshopu.
dik za tip.
tomik.
p.s. zkousel jsem misto pc pouzivat mobil, ale celodenni tahani mobilu
po kapsach je proste opruz.

--
AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65