bluetooth usb adapter s vetsim nez beznym dosahem, hlavne audio pro sluchatka overeny/vyzkouseny ?

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Květen 25 18:11:17 CEST 2022

jo jo, dobrá anténa se hodí:
https://forum.robodoupe.cz/viewtopic.php?p=12935#p12935

Jelikož BT je "jen" běžná 2,4 GHz, tak na něj funguje spousta WiFi
antén. Udělej si něco podle Petra:
http://www.simandl.cz/stranky/czfreenet/anteny/anteny.htm
(nasekanej drát bude bezva)