Re: Monitoring internetové linky

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Květen 23 13:42:42 CEST 2022

2 věci

- Zyxel maximálně jako LAN router a do něj routovat jinou wifi - jako
router, ne jako switch. Osvědčily se mně i ty nejlevnější 5GHz
kombinované routery (b/g/n/ac 1,2Gbps), jsou udělané líp než jen čisté
2,4. Na Zyxelu wifi nepoužívat, maximálně ho nechat jen na správu. ESP
nejlíp funguje na B, tak ať to ten router taky umí.

- omezit (byť na tom zyxelu) odchozí datový tok na 80% kapacity linky.
90 ještě blbne. Je to prostě vlastnost VDSL.

JL.