Re: Monitoring internetové linky

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Neděle Květen 22 21:18:56 CEST 2022

Upřimně pokud má zákazník VDSL a stežuje si, že mu blbne internet, tak
pokud má
Zyxel, prostě měním, na to fakt nemám nervy čas a ani peníze.....
Dokonce jsem zažil takovej, který na RDP na serveru špatně překresloval
grafiku v účetním programu....
Respektive, dělalo to jen s tím Zyxel. Jsou to fakt co se týče VDSL
krámy.....

Jasně kabel taky dokáže pozlobit, ale Zyxel je fakt diagnóza....

Zdeněk Aster