Re: OT: Chem - Odstranění akrylátového tmelu

Jindroush jindroush na seznam.cz
Sobota Květen 21 15:31:00 CEST 2022

On 17.05.2022 12:54, Jindroush na seznam.cz wrote:
> Zdravím,
> mám upatlané dřevěné dveře akrylátovým tmelem. Je to samozřejmě
> zatuhlé a mechanicky dřív zničím lak a dřevo.
> Zkoušel jsem googlit, přímo na subj to nenajde nic, jen odstraňovač
> silikonu, což téměř jistě opět poškodí lak.
> Nějaké nápady? Předpokládám, že běžná rozpouštědla opět rozpustí
> nejdřív lak na dřevě. Tj. Aceton, Benzin apod asi ne.

Diky za vsechby rady co padly, nakonec jsme to opatrne zkusili
manzelcinym parnim cisticem pres hadr - takze jak teplo, tak vlhko) a
plastovou skrabkou pomalu a opatrne odrbat. Lak zustal (temer)
neposkozen, fleky jsou pryc.

Zdravim,

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>