KICAD - velikost instalace, pripadne vypomoc s exportem pcb do dxf.

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Květen 17 18:33:25 CEST 2022

hezky den.
potreboval bych pro navrh vyroby krabicky/mechahaniky, vygenerovat
jednotlive vrstvy pcb ve formatu DXF nebo jinem vektoru je to z tohoto
projektu verze nahore 4.0.3.
https://remoteqth.com/single-rotator-interface.php
koukal jsem na pozadavky instalace KICAD a to ma instalacni soubor 1GB a
velikost instalace 10GB ?
vubec nevim, jestli se mi do te instalace chce. podklady u projektu
uvedene jsou nejake podivne a pro me nepouzitelne.
byl by nekdo tak laskav, co ma KICAD a ten export pcb do nejakeho
vektoru v meritku by mi udelal a poslal ? Vubec netusim, jak to je
slozite. ale treba naposledy jsem dostal nejakou dokumentaci od altia,
kde byly gerbery a ty sli natahnout do EAGLE a z nej sel pak export do
DXF a uz to bylo v cnc :-)
diky za info k instalaci, pripadne za soubor.
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65