Re: Chem - Odstranění akrylátového tmelu

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Středa Květen 18 15:55:37 CEST 2022

Zdravím,

v budově, kde máme sídlo, sídlí i firma Simat. A chodím kolem jejich
reklamy na čistící gel Nortech: https://derisol.cz/cistici-gel-koncentrovany
. Podle mne to rozpustí i ten lak, ale třeba ne. Zkuste do Simatu zavolat,
slyším tady, že pořád někomu radí.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel