Re: Venkovní kabelový svazek

Pondělí Květen 16 09:30:15 CEST 2022

to UV by se přes sklo trubice nemělo dostat ven, mimo to ho pohlcuje
luminofor uvnitř. Spíš bych čekal, že se to rozpadlo UV světlem ze
sluníčka.
K DCF přijímačům mám jedno provedení antény, že feritka je zapouzdřená
ve vodovodní PPR trubce. V návodu mám, že to je jen do vnitřního
prostředí (u feritky na výšce nezáleží, ale vysvětlujte to někomu...
zákazník si to dal na střechu. Po 15 letech anténa odešla. Trubka
vypadala jako kůra ze stromu a teklo do toho.

Anděl