Re: Venkovní kabelový svazek

Pondělí Květen 16 06:59:58 CEST 2022

K odolnosti plastů: mám tu někde úspornou žárovku = zářivku se závitem E27,
kde se ten plast rozpadal na prach, 1) to bylo ve venkovním svítidle a 2)
zářivka vlastně svítí i v UV spektru (proto je na trubici luminofor).
Vyrobit zářivku z materiálu, který se na světle rozpadá, bylo chytré, nebo
v Číně nepočítali, že to vydrží tak dlouho svítit. (A svítí do teď, opravil
jsem to na prasáka izolačkou.)

P.K.

ne 15. 5. 2022 v 21:45 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>