Re: Sledování kočky na dvoře

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Květen 15 13:44:48 CEST 2022

Bych si dovolil odkázat na nějaké recenze:
https://allaboutcats.com/best-cat-tracker
Jsou to převážně komerčně úspěšné produkty. Obyvatelé měst jsou ochotni
investovat do trackování svých zvířat dost peněz.

Tvoje kočka nosí obojek žejo?
U naší jsou dvě možnosti jak dopadne obojek:
1) kočka se urazí, lehne si na zem a ani se nehne (častější)
2) kočka je ve sportovní náladě, takže obojek najdu maximálně metr od
místa, kde jsem jej kočce oblékl. Kočka mne u toho bude pozorovat z
vrcholku stromu.