Re: Sledování kočky na dvoře

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Květen 15 14:06:44 CEST 2022

Jo, nasazuju jí svítící. Je černá, takže bez něj je v noci neviditelná.
A ve dne je to nereálný, to jen zaleze do sklepa a zůstane do noci.
Předevčírem jsme byli 23-1, včera 0-2. Předevčírem se jí teda podařilo
při dost agresivní snaze za mříží otevřít okno do ještě neprozkoumaného
sklepa, odšpuntovat hadičku na obojku, když ke mě zas přišla, byly LEDky
už do půlky vytažený. Ale je pravda, že už předtím byla špatně nasazená.

Když byla malá, tak jsem s ní chodíval ven, s vodítkem připnutým na
postroj. Občas se z něj částečně vyvlíkla, typicky při "částečném pádu"
na stromě (Kočka spadne z větve, chvíli se houpe na vodítku, pak se
vytáhne na větev, pak nějakou dobu bojuje s tím, že vodítko okolo větve
omotala, takže se musí prolezením správným směrempod větví vyprostit).

PH