Re: Sledování kočky na dvoře

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Květen 15 12:56:35 CEST 2022

No ztráta kočky v tomhle případě znamená, že musím obejít celej blok a
na každý dveře nalepit papír a doufat, že to bude stačit. Taky by mohla
skončit někde ve sklepě, na místě odkud se nedostane a nikdo tam
nechodí. Takže bych považoval za praktické v takovém případě druhý den
zavolat někomu ze SVJ v daném baráku.

A když se jí tyhle akce nějak významně znepříjeměj, třeba tím že se
snadno nedostane domů, tak nebude chtít na ten dvůr chodit a bude
vyžadovat víc zábavy doma a této zábavy se dožadovat otravnějším způsobem.

Vůbec mě nanapadlo, že by vlastně kočka mohla vysílat:-)
Takže kočka 1 za 10 sekund zavysílá na 860 MHz a pole přijímačů na
balkóně určí polohu?

PH