Was: FVE - stavba LIFEPO baterie. Jaky mosfet?

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Neděle Květen 15 11:29:14 CEST 2022

Zkousel jsem prepinat ty balancovaci vystupy a minimalnui periodu mam 10us.

To schema , ktere mam dole uvedeno s mosfety IPD060N03L G , tak ty
spinaji cely akupack 16 ti clanku LiIon tedy do max 4,2 V.

Pouzite mosfety  jsou jen na 30V IPD060N03L G a v zapojeni funguji bez
ujmy i na trvalo sepnute.

Mel jsem za to, ze mosfet je zapojen na max 4 V a ty ridici drivery,
ktere vedou primo na gate maji v MAX nejak izolacne napeti na gate
osetrene uvnitr nejakym mosfet driverem.

Predopkladem je ze vzdy bude v jednom case sepnuty jen jeden mosfet,
nebot chci prelevat mezi dvemi clanky, ty tlumivky budou mit spolecne jadro.

Pro to omezeni proudu jsem uvazoval pouzit klasicke polywsitch pojistky,
pro pripade ze by mosfet sel do zkratu.

Ty kondenzatory maji jake hodnoty nf  ? Pro ten P mosfet driver jsem
uvazoval tohle,

ale vyzkousim ten  vas navrh, ten je jednodussi a pouziji PWM.

LK