Jak detekovat pulz

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Květen 10 16:36:08 CEST 2022

[preposielam]

Ahoj,

nechces napisat nieco viac ku tomu meranemu signalu? Lebo ja to vidim
tak, ze chces merat na 2V zakmity 2,5mV, cize mas nieco ako 2,002 5V.
Ku tomu pridu este vlastnosti toho komparatora alebo tvojho obvodu,
nieco ako ofset drift a tak, a este by stalo za to spomenut nejake
casove resp. frekvencne vlastnosti signalu, komponentov a mcu. Myslim,
ze to az take jednoduche nebude.

A.

mno tam mám starost, jestli bych to dokázal poladit. Ten vstup je jen
3 mV a to je strašně málo.

Hmm, tak Tabulka 12-1 mi to zjednodušila.
https://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/40001239F.pdf
D300 VOS Input Offset Voltage | Typ: 5.0 | Max: 10 mV