Jak detekovat pulz

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Květen 10 19:35:10 CEST 2022

Ahoj,

ono toho moc víc není.
Mám baterkou napájené zařízení, na měřícím bodě je napětí kolem 2V. Jak
je to na baterce, tak to napětí může lehce uplavat. To ale není
podstatné a je to velmi pomalá změna. Zato jsou pro mne podstatné tyhle
poruchy. Jsou to poruchy a není na nich nic plánovatelného.
Mohu změřit osciloskopem, co jsem změřil.
http://jindra.sweb.cz/example1.png
http://jindra.sweb.cz/example2.png
http://jindra.sweb.cz/example3.png
Když si dám trigger někde těsně nad 3 mV,tak mi osciloskop zachycuje
všechny poruchy. Já bych si chtěl infiltrovat detektor do zařízení.
Nejlépe mi vychází odbrousit kousek držáku na baterku. Proto mi záleží
na velikosti. Budu se infiltrovat, takže ne na plošňáku, ale nějakej
slepenec z drátků.
Vzhledem k tomu, že nový procesor si nekoupím, musím si vystačit s tím
co mám. Mám převážně PICy. Z tocho, co se mi zdá vhodné, tak PIC10F206,
PIC10F322, PIC16F15313, PIC12F675 a nějaké další.