FVE - stavba LIFEPO baterie.

Neděle Květen 8 20:13:35 CEST 2022

Prectete si tu vedeckou praci, o mV az tak nejde.  Teda spis se z nich
neda nic moc spolehlive vyhodnotit zvlaste pri nenulovem proudu.
Me z toho vychazi, ze budu ukladat prubehy a aspon zpocatku nastavovat
balancovani rucne, aby se srovnal stav v nabitem stavu.
Budu mit 2 baterie takze po nejakem obdobi to vyhodnotim a prehazim
clanky, aby mely vyrovnanejsi skore.