FVE - stavba LIFEPO baterie.

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Květen 8 20:07:41 CEST 2022

Se vším samozřejmě lze jedině souhlasit.

1. Asi by šlo udělat "FETdiodu". Ztráta by byla pak mnohem menší a mohlo
by to balancovat významněji i "za provozu"

2. Ta teplotní závislost je asi významý problém, pokud by se zahřály
protékajícím proudem, protože tento efekt by měl stále zvyšující se
tendenci. Ta FETdioda by to asi řešila.

3. To určitě ano.

Pokud by šlo o LiFEPo, jaká "nevybalancovanost" (tedy kolik mV) si
myslíte, že je přijatelná?

Martin Záruba