Re: A to se vyplatí:-)

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Květen 6 10:15:33 CEST 2022

Tak jsou hodinky a hodinky...WR 100m je dnes bezny standard a WR 200m
zvladaji i hodinky bez sroubovaci korunky. Mozna by bylo dobre opustit
predstavy zazite z prvniho stupne ZS s primkama... :-)

Na druhou stranu pokud nekdo jak jsem tu cetl resi vodotesnost vazelinou
v tlacitkach tak se asi nedivim tomu pro hodinky sundavat na plavani. :-)

Cas se dnes zobrazuje vsude, ale kdyz nekde jsem tak se me kazdou chvili
nekdo pta kolik je hodin...navic kazdou chvili nekomu mobil zdechne
zrovna kdyz se to moc nehodi.

Noseni hodinek je naprosto stejny zvyk jako cokoli jineho ... bezne
moderni hodinky neni problem koupit lehci a tenci nez je zmineny
fitnaramek...treba z hypoalergeniho titanu...hromada lidi ma treba
alergie z tech gum na naramcich.

RV