Re: A to se vyplatí:-)

Pátek Květen 6 09:59:19 CEST 2022

Jenže takové hodinky ukazují jenom čas, který, jak tu někdo podotknul, se
dneska zobrazuje všude. Třeba na mobilech, které mají hodiny už od dob
Nokie 5110.

Navíc klasické hodinky na ruce trochu překáží a obvykle je musíte sundávat
třeba když jdete plavat apod. Na fitness náramek jsem si zvyknul tak, že ho
sundávám jen kvůli nabíjení nebo při nějaké špinavé práci (výměna oleje v
autě).

P.K.