Re: A to se vyplatí:-)

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Květen 5 15:31:34 CEST 2022

Presne. Ja som hodinky prestal nosit, ked som sa vratil zo ZVS (1995)
a povedal som si, ze aspon nachvilu prestanem byt otrokom presneho
casu. A zvykol som si, doteraz nemam ziadne novsie, od natahovacich
Primiek, ktore som dostal k 7. narodeninam :) Neviem, ci by vobec este
isli, ostali kdesi zalozene u rodicov.
Po tej ZVS som este par rokov nemal mobil. A aj na vlak/autobus som
chodil... a bez akehokolvek svojho casomeru :)

miro

št 5. 5. 2022 o 14:47 sam.hw <sam.list.hw na gmx.com> napísal(a):