Re: A to se vyplatí:-)

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Čtvrtek Květen 5 14:47:43 CEST 2022

Zdravim,

anebo nenosit hodinky vubec. proc?
kdyz je ukazovatelu casu vsude kolem plna pr... :)

jinak asi po 20 letech permanentneho noseni hodinek mi dosla baterka
(ok, predtim 15 jsem nosil klasicke natahovaci) a v hodinarstvi mi ji odmiti vymenit,
ze do takovych specialu (koupeno od cinana za 150 kacek) to nedelaji.

taknejak jsem si uz pak odvykl je nosit. navic mi nic neprekazi na ruce.
jak rikam (hlavne ve meste), je plno ukazovatelu casu.
v nejhorsim je mozne se nekoho zeptat - to je zas socialni kontakt :)

a v prirode ... nuz tam mi je to vlastne jedno.
(ale jo, nosim mobil, fotak, ... tak v nejhorsim i tam se da kouknout)

:)

  Sam