Re: A to se vyplatí:-)

Pátek Květen 6 11:06:08 CEST 2022

Plavání byl příklad (a ne každé hodinky jsou vodotěsné), je celá řada
situací, kdy je lepší si hodinky sundat, zvlášť když jsou kovové (jsme tu
všichni elektrikáři), naproti tomu plastovo-pryžový fitness náramek nevadí.

Nejde jen o váhu, ale i o provedení - hodinky můžu mít na ruce těsně, pak
se pod nima potím a není to moc přijemné, nebo jsou volně, ale pak mi vadí
na zápěstí i při pohybu rukou. Fitness náramek mám na volno a ani o něm
nevím.

Každý má samozřejmě jiné preference, ale já jsem po 20 letech
nenošení hodinek (s občasnými několikaměsíčními pokusy) začal nosit fitness
náramek.

P.K.