Re: A to se vyplatí:-)

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Středa Květen 4 23:50:04 CEST 2022

Relativne bezne to cinania pouzivaju. Ked netreba menit baterku, tak je to
super. Tu je rozborka
https://www.youtube.com/watch?v=9Pw7U0XFgUM&ab_channel=bigclivedotcom
A podobna vecicka
https://www.youtube.com/watch?v=qZ0Z18CcTzI&ab_channel=bigclivedotcom
Niekde sa to proste vyplati, aj ked nema tolko energie ani ako obycajna
CR2032.

S.T.