A to se vyplatí:-)

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Květen 5 00:08:43 CEST 2022

Ano, u nas to presne nemalo byt dobijacie a 3r vydrz by stacila. Lenze
hrubka mala byt co najmensia. Uz 2032 bola dost hruba, nehovoriac o
2045. Ale na vyvojove vzorky povedzme. Mechanicky energy harvesting by
mozno pripadal do uvahy z povahy pouzivania, ale tie harvestory su
proste hrube. Napady boli aj o piezo elementoch, ktore reaguju okrem
otrasov aj na zvuk. Ale energeticka bilancia je len o malo vyssia ako
nulova. Skor uvazovali o dobijani z pola citacky (bolo to nieco, co sa
pouzivalo aj ako smart karta), ale vacsinu casu to zakaznik na citacku
nemal dovod prikladat. A ked uz, tak na kratku dobu. Spekulovali aj nad
malym solarnym clankom, ale zakaznik to mohol mat cely cas v puzdre. No
proste nerealne ocakavania... zakapalo.

miro