A to se vyplatí:-)

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Květen 4 23:27:12 CEST 2022

My sme kedysi robili na projekte niecoho, co nechceli aby si musel
zakaznik dobijat. Zivotnost 3 roky, uz som tu o tom pisal. Najprv
CR2032, potom 2045. Stale to bolo malo. Tak spekulovali o energy
harvestingu. Nakoniec to zakapalo cele. Ale viem si predstavit, ze pre
nejake ucely je "ten krám" pouzitelny.

Napr. poznam cloveka, ktory sa nechal ukecat a kupil si bezbaterkove
hodinky, s takymto nejakym principom. Nosil ich len do prace. Ked mu 3
vikendy po sebe zastali, lebo za bezny den ich dokazal dobit tak na 1.5
dalsieho dna, prestal ich nosit :)

miro