Re: amáro --> Re: filamentové LEDky

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Květen 2 17:35:49 CEST 2022

Jen tak mimochodem - ani není nutné se moc snažit. Tžeba platformy jako
zineo.com celkem rády adoptují další obsah.
Zajímavé je, že některé časopisy, které kupuji, tak mají v digitální
podobě jiné reklamy. Tedy reklamy jsou orientované na online obsah.

Někdy jsem se snažil do článků dávat k odkazům i QR kódy, ale moc se to
neujalo.

Pro mne je mrzuté, že z tištěného časopisu není žádná zpětná vazba.