Re: amáro --> Re: filamentové LEDky

balu balu na k-net.fr
Pondělí Květen 2 18:03:38 CEST 2022

Ale preco to robit, ked som si predplatil. Vsakze :)
Podobne, tak ako mi nechybaju papierove noviny, ale kazdy den noviny citam, tak isto by mi nechybal papierovy casopis…
Informacii je vsade az prilis, ked jeden zdroj zanikne, nahradia ho okamzite ine. Blbe z hladiska dlhorocnej tradicie znacky, ale ked nie je tak nie je.