Re: amáro --> Re: filamentové LEDky

balu balu na k-net.fr
Neděle Květen 1 22:12:45 CEST 2022

tam je problem, ze jednochlapova redakcia zaspala dobu. Asi tak o 20
rokov. Cudujem sa, ze este vobec nieco vychadza, ale uz to dlho trvat
nebude. Kupovaval som si ho pravidelne, potom raz za par mesiacov, potom
po roku a uplne naposledy tieto vianoce. Uz to viac neurobim.

Neexistuje digitalna verzia, neexistuje archiv. Aj keby som velmi chcel,
tie konstrukcie sa ani nedaju nejak prakticky postavit. Mam ist s
casopisom na kopirku a na foliu si okopirovat plosak, vyrobit, vyvrtat?
Casy kedy sa pisal autorovi list, ci nepreda hotovy plosny spoj su uz
nejaky piatok za nami.

Je to skoda. Niekedy ma clovek chut nieco male si postavit, ale v
sucasnosti sa vyzaduje uz urcity komfort. Kliknem, zaplatim, o par dni
mi pride material. Potom sa sustredim na samotnu stavbu, ktora mi robi
radost. Nie na logistiku.

b.