amáro --> Re: filamentové LEDky

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Květen 1 21:49:16 CEST 2022

Řekl bych, že spíš dožívá.
http://www.amaro.cz/image/inzerPEAR.gif

Jinak, nechtěl bych být přehnaný optimista, ale jsem přesvědčen, že mé
konstrukce si postaví zhruba 0% čtenářů. Stejně tak já si na oplátku
postavím 0% konstrukcí jiných autorů.

Amáro si čtu proto, abych věděl, co se děje a abych se inspiroval něčím,
co jsem doposud neznal. Některé články jsou spíše teoretické a tam se
člověk ledacos dozví. Třeba poslední seriál o laserech mne bavil.