Re: filamentové LEDky

Neděle Květen 1 21:28:06 CEST 2022

jej amáro ještě existuje? Taky jsem tam kdysi něco posílal. Pak jsem s
nima řešil že jedna konstrukce by byla na zveřejnění sice zajímavá, ale
jsou tam velké keramiky co se musí pájet přetavením a jestli aspoň větší
část jejich bastlířů s SMD umí a mají na to vybavení. Tuším že tehdy
šéfredaktor Klabal mi napsal, že je to jedno, že to lidi (nebo snad i
on?) pájí pistolovkou a taky to funguje. Tak už jsem se nesnažil pro ně
něco vymýšlet.

Anděl