RE: amáro --> Re: filamentové LEDky

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Květen 1 23:30:40 CEST 2022

Ano, jsou tam ti stejní pánové, jako byli před cca 45 lety, kdy jsem ten časopis jako malý kluk dychtivě vyhlížel každý měsíc u trafiky, aby mi ho nikdo nevyfouknul. Myslím, že jim dnes musí být někde tak mezi 120 a 150 lety 😊
Řekl bych, že jednak asi mezi sebe v době, kdy to ještě mohlo mít cenu, nikoho mladšího moc nepouštěli, a jednak to asi taky není nic moc lukrativního, aby za dveřmi stály zástupy čekatelů.
Ve škole to ještě stále odebíráme, tak to vždy prolistuji (trvá mi to tak 5 minut), někdy se dozvím, co je multivibrátor a jak si ho postavit ze dvou tranzistorů, někdy se dozvím, že sovětští vědci kde co vymysleli samozřejmě dříve a kvalitněji než ti američtí, pak přeskočím asi tak 20 stránek číslo co číslo furt stejných reklam a jsem na zadní obálce, kde se dočtu, že kompletní ročníky jsou k mání na CD (ovšem už mi nikdo neporadí, kde k tomu sehnat mechaniku, kde bych si to ještě dokázal přehrát). Zkrátka je to časopis naprosto vrávorající na márách nad hrobem a čeká se jen až foukne silnější vítr, aby do toho hrobu nadobro upadl.

Škoda, bývaly doby, kdy jsem ho měl opravdu rád a bylo to hodnotné čtení ☹

Jakub Šerých