Re: Odpor N vůči PE

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Středa Březen 30 21:50:23 CEST 2022

Tak to bych tam strčil nějaký síťový analyzátor a nechal to logovat
"harmoniky" (stojí to jak auto ale = něgde pučit leda). Nemají tam čirou
náhodou FVE? Na firmě máme kolem 5-7% harmonik a už jsem dostal kopanec
od drahého tabletu, který tím úplně zdechl. Pravda, držel jsem se za
kovový rozvodný kanál, ale překvapilo mě to.