Z Win11 na Win 10

Ondra ebastlir na seznam.cz
Středa Březen 30 21:17:41 CEST 2022

Au to bolelo...  Aspoň vím, že neblázním.

Jinak díky  za odpovědi k tématu Win, stáhnu instalačku a spustím.

I já si říkal, že mě stejně za chvilku donutí, ale snad zatím pochopí, že
schovávat uživatelům jejich soubory není ideální.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav
Lukeš
Sent: Wednesday, March 30, 2022 9:12 PM
To: HW-news
Subject: Re: Z Win11 na Win 10

To jste se vrátil z Marsu, že nevíte že je tu tuhá cenzura, zablokovány
desítky webů včetně opozičních politiků, dokonce i starého neškodného
Bendu, ba dokonce už na to máme i úřad? Už i duckduckgo přistoupil ne
cenzuru, na Telegramu mizí nepohodlné kanály, Nohavica má po 33 letech
zakázáno zpívat...

Zbývá už jen yandex a baidu, z našeho úhlu pohledu ještě bez cenzury.

Jaký já byl optimista, když jsem udržoval aktivní technickou ruštinu, že
mají skvělé nápady v technických časopisech. Čínsky jsi se měl blbče
učit, čínsky, ne rusky!