Z Win11 na Win 10

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Středa Březen 30 21:12:07 CEST 2022

To jste se vrátil z Marsu, že nevíte že je tu tuhá cenzura, zablokovány
desítky webů včetně opozičních politiků, dokonce i starého neškodného
Bendu, ba dokonce už na to máme i úřad? Už i duckduckgo přistoupil ne
cenzuru, na Telegramu mizí nepohodlné kanály, Nohavica má po 33 letech
zakázáno zpívat...

Zbývá už jen yandex a baidu, z našeho úhlu pohledu ještě bez cenzury.

Jaký já byl optimista, když jsem udržoval aktivní technickou ruštinu, že
mají skvělé nápady v technických časopisech. Čínsky jsi se měl blbče
učit, čínsky, ne rusky!