Re[2]: Nářadí: přímočarka

Vladimír newlad na centrum.cz
Úterý Březen 29 12:08:31 CEST 2022

Tímto způsobem jsem kdysi maloval. Z počátku manželka pořád vymýšlela,
jak a kde by se mělo pořád dokola malovat, já to štětkou pečlivě dva dny
patlal, ona setřela pár kapek a bylo. Pak jsem si koupil pumpu a když
přišla s nápadem na malování, tak jsem jí radostně vyhověl, za půl
hodiny bylo hotovo a ona dva dny uklízela. Tím se potřeba malovat silně
zredukovala. Teď je manželka jinde, ale že bych sám a dobrovolně vzal
doma "mafla" a uřízl byť jen jednu desku, to by mě nikdo na světě
nedonutil 😃😃😃
VN